عبارات کوتاه نوشته های خودم!!!!

پروفایل شخصی محمد سلاجقه

دل نوشته ها و علایق من

عبارات کوتاه نوشته های خودم!!!!

 زندگی زیباست به زیبایی یک فریاد به قشنگی برگی که نمی افتد مگر به اجازه درخت و درختی که برگ را نمیاندازد مگر به اجازه خدا!!!!

زندگی وقتی زیباست که عادت را بسوزانی ، یک جا ماندن را ،تنها ماندن را،من از سکون بیزارم از مرداب بیزارم،میگذرم تا ته پویایی ،تا انتهای خیابان های خیس ، و من هم خیس با تو بودن خواهم شد و......

 

چه کسی میگوید عمر گل کوتاه است؟!عمر گل بسیار است ،عمر گل به وسعت زیبایی اوست،  به وسعت نجابت گلبرگ هایش ،به وسعت رنگ های گوناگونش ،عمر من کوتاه است ، به کوتاهی یک اذان که در گوشم کفتن ویک نماز که برایم خواندند وا چه خوب میگوید:زندگی فاصله ای بین یک اذان تا نماز است

 

من  از تکرار یک سریال اموختم که هر روزم تکرار دیروز است ،دیروز که مانند امروز نباید میشد  اما چه باید کرد من گم شده ام در روز مرّگی و تکرار، من اموخته ام که از تکرار گریزان باشم اما عادت ها نمی گذارند، عادت ها را خواهم کشت قبل از انکه زندگی لب طاقچه عادت از یادم برود، من از تکرار یک سریال بیزارم 

 

خسته ام سر گردانم مانده ام در حصاری که خودم ان را کشیده ام حصاری از جنس تنهایی قفسی که مرا از پرواز باز می دارد 

 ارزوی پریدن در دلم جا خوش کرده من حصرت شکستن فقس تنهایی را دردل دارم اما میدانم عصر یک جمعه قفسم خواهد شکست ومن پر خواهم شد از احساس و امید مملو از شور، وفریاد خواهم زد که من ازادم، آزادم از هر دو جهان ازادم!!!!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

خاله ناهید
ساعت21:33---31 ارديبهشت 1392
خاله جان متن هات عالیه!!! ولی مجید دلبندم حسرت با سین است نه ص!!!! املاتو تقویت کن


نوید
ساعت9:55---9 فروردين 1392
سلام داش محمد خوبی خسته نباشی منو شناختی ؟؟من پلیدم داداش .خیلی قشنگه دادا افرین موفق باشی عزیزم
نوکرتم داداش نوید خواهش میکنم بازم بیا


علیرضا
ساعت1:21---8 فروردين 1392
محمد جون عالیه داداش
پاسخ:خواهش میکنم مرسی داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, ] [ 1:26 ] [ محمد ] [ ]